2009. január 7., szerda

Szöszmötölés

Kis esti szöszmörgésem tegnap:

3x(10/10 egykezes swing 8kg)

1 dupla clean - 1 dupla clean+guggolás létrában 5-ig

10 egykezes swing

5x30 mp hídtartás

Még mindig köhögtet a pörgősebb, ezért nem merek belőle sokat. 

Ma megettem egy csomó Daimot. Aki nagy Ikeába járó, talán tudja miről beszélek.. tömény cukros csodáról, aminek nem tudok ellenállni. Bírtam vagy 1 hétig, aztán tegnap már megettem párat, ma meg számolatlanul. Már nincs sok, ezért ha kivégzem mindet, befejezem egy darabig. Legalább addig, amíg valaki nem hoz ismét. Nyamm :-/ Lelkiismeretfurdal, lelkiismeretfurdal, barna anyajegy 18 cm-re... ááááááááááááááááá. Még hogy warrior.. egy sima nassolásmentes diétára sem vagyok képes.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon kedves a blogod, jó olvasni, komolyan! Őszintén szólva én is írhatnám ezeket a sorokat... Bár én az édesség helyére mondjuk a pizza szót helyettesíteném be. :) Azért egy kemény edzés enyhít a lelkiismeretfurdaláson. :)

Betti írta...

Köszi a biztató szavakat! :)