2009. január 29., csütörtök

Tegnap is terem

Tegnap este 8 után jutottam le a terembe. Bemelegítés után a lábazóba mentem, kis combfeszítő, combhajlító, ilyen-olyan külső-belső, vádli, stb. Nem csináltam sokat, de a feszítő gépen meghúzódott a combom. Ezek után a - hosszú idő óta először csinált - crossfit sorozatban a 10 guggolás csak az első körben ment, a többi 3 körben kihagytam és így maradt a 10 vállból nyomás, 10 döntött törzsű evezés 2x5 kg-mal, 10 fekvőtámasz falnál (vagyis faltámasz?:-)) és 30 mp hídtartás. Egy perces pihenőkkel közte és nem köhögtem. Ez úgy gondolom jó jel.. lassan el kell kezdeni swingelgetni, hogy Gabival ne kelljen kihagyni ezt a gyakorlatot. 
No meg hát a hasam nagysága is sürgetné hogy csináljam...
Akit érdekel a gyöngyfűzés, annak ajánlom nézze meg a kedvenc blogosaim között a zazi és az orosz lány oldalát.. eszméletlen miket csinálnak. Főként az orosz gyöngyből készült fái tetszenek. Egyszer ha lesz időm és erősebb szemüvegem, megpróbálom én is. :)
Ma meg Bazsi itthon volt: lázas, köhög :( Az autó ismét lemerült, de Kálmi rájött, hogy a nem használt rádió volt a ludas. Hogy mik vannak! :-)

Nincsenek megjegyzések: