2009. január 25., vasárnap

MP kudarc...

Sanyi a délutáni edzése után kevés pihenőt tarthatott és még be sem bloggolt, mert elsétáltak Rékával Bazsiért, aki - mint tudjuk - mamáéknál aludt és egész nap nem hiányolt bennünket. 15 óra után hívtak fel, hogy "majd valaki ugye értem jön anya?" :)
Nos, ebből azt akarom kihozni, hogy bár nagyon ráférne az egész lakásra a takarítás, de az megvár ugyebár.. Döncikéék a sarokban viszont már nem bírtak magukkal.. ;-)
Ilyeneket csináltam ma:
1-1 lépcsős MP @8kg
10 x kétkezes swing @8kg
3 x fej körüli forgatás mindkét irányba @8kg
10 x 8-as körzés @8kg
1-1 renegát evezés @8kg
3 x bicepsz előredőlve @8kg
10-10 mp fej fölött 8kg + farmer 16kg
5-5 váltott egykezes swing @8kg
10 x szalaggal hát mögött nyújt-zár (vagy valami ilyesmi:))
6 x (3 kitörés előre-vissza-guggolás-kitörés előre-vissza-guggolás-MP-guggolás) @2x8kg
Ez utóbbit úgy csináltam, hogy miután megvolt a 3 teljes sor megcsináltam ismét a fentiek közül azokat, amik narancs színűek. Majd ismét 3 teljes sor, tehát a 6 nem egyszerre ment... Sajnos, nem tudtam teljesíteni a 10-et, mert az MP volt a gyenge láncszem. Az utolsót alig bírtam kinyomni és tartani is elég volt a két golyót. A következő gyakorlós napon tehát a katonai nyomásokat kell elővenni, mert naaaaaaaagyon gyenge a néni. :-/

Nincsenek megjegyzések: