2009. augusztus 21., péntek

Péntek

Kimentem ma este, de semmi nem volt belőlem. Csináltam ezt is, belekezdtem abba is, de igazából még egy jó kis átmozgatásnak sem mondanám a mai megmozdulásomat. Ráadásul mióta hazajöttem zsibbad a könyököm.. lehet hogy megint adtam a lapockámnak. Esemerezem majd, mert vasárnapra jó lenne a helyére tenni mindent: megyek Gabihoooooooz! :)
Amúgy semmi extra, a tegnap jól telt a Sanyi nővérénél, összejött majdnem az egész család. Zaba ezerrel, sőt még a TGU-t is megmutattam a @12-vel.
Ma persze nem ment csak a @8-cal.
Bazsi úgy döntött ma, hogy mamánál alszik. Remélem el tud aludni, mert este mindig van egy allergiás rohama (taknyol, tüszköl, stb.)és a gyógyszer nincs ott. Sajnos mindketten allergiásak vagyunk a parlagfűre és ürömre, így ez az időszak nem igazán a miénk. A legjobb idebent, a zárt térben, vagy a fürdőben, szaunában. Lehet én is azért vagyok ennyire punnyadt, mert egész nap taknyolok, szemet vakarok és tüsszögök. Kiveszi ám az erőt, sokszor azt érzem, hogy jó lenne egész nap csukva tartani a szememet. Pedig szedem a gyógyszert... mi lenne ha nem is szednék..
Na majdcsak jön a fagy...

2 megjegyzés:

Papucs orrán Pamutbojt írta...

Betti,
reggel 1 egész citrom befalva+1 ek méz + 1 fokhagymakapszula (utóbbi csak,ha bírod!) kezdeti löketnek visszaveti az algériás tüneteket-de ez minden reggel kell egy jó hónapig-sokaknak bejött.

Betti írta...

Hát megpróba talán... az a helyzet, hogy türelmetlen vagyok amikor már napokig csak a taknyomon-könnyemen-nyálamon keresztül látom a világot és olyan szer kell, ami azonnal kiüti.. tavaly már annyira nem bírtam, hogy beadattam egy adag diprophost... 4 nap után tünetmentes voltam és ez tartott a szezon végéig.
Izé.. ezt a citromos sztorit reggeli előtt, nehát helyette? :-D