2009. augusztus 31., hétfő

Vasárnapi edződés

Gabinál volt tegnap megint workshop. Miután átismételtük a múltkori két gyakorlatot (swing, tgu), elkezdtük átvenni az "újakat". Guggolás, clean, nyomás, snatch. A guggolásnál most értettem meg mit is jelent, hogy swing van benne... A nyomásnál Sebi folyamatosan bökdösött, sőt néha még Gabi is odajött és hangos "Tension, tension!" csatakiáltásokkal próbáltak lyukat ásni a törzsembe, ami már lassan olyan lesz mint a beton, csak még elég fedett... höhö
A snatch továbbra sem kedvenc, de próbálom kicsit eröltetni a gyakorlását.
Az óra végi edzést én ismét kihagytam, de élmény volt látni amit a srácok műveltek. Addigra odaért ugyanis Sanyikám is, meg ott volt Vili RKC, meg Sebi reméljükhamarostRKC és úgy pörögtek hogy öröm volt nézni. Volt ott gatyaszaggatás, meg körömvirágos jókedv... :-D
Edzés végén kipróbáltam a 40-es szalagot és félig szépen felmentem vele. Úgy gondolom, hogy ha nem egy két órás, nyomásokkal teli edzés végén csináltam volna, fel is mentem volna. Itt a vége, fuss el véle :-)

1 megjegyzés:

Sanyikám, csak a bicskám... írta...

Jaja, meglóbáltuk kissé a golyókat...