2009. augusztus 8., szombat

Pénteki edzés

A csütörtöki uszodázás jól sikerült, mindenki totálde elfáradt, így nem volt gond a 3 lurkó elalvásával. Hogy a péntek se legyen gond, délután bevittem a két fiút a Hangyaboly játszóházba. Amíg ők tomboldáztak, én átmentem a Freedom nevű edzőterembe és ott edzettem, ahol a múltkor Sanyi, meg régen Kathi Béla. Höhö gyúrtam vazze! :-)
Illetve nem teljesen, mert bevillogtam a @12-vel, meg a gumiszalagommal és próbáltam úgy tenni, mintha nagyon menne :-D
Meg is kérdezte az egyik gyerek, hogy "Az súly?", mire én: "Nem, a retikülöm." Nem tudják ezek mi a jóóóóóóóóóóóó :-)
Csinálgattam azért ezt is, azt is a villogáson kívül:

Bemelegítéshez 3 kör:
10x 8-as @12
5-5x halo @12

3 kör:
3x Húzódzkodás
3x Fekvőtámasz (térdeplős)
30mp Hídtartás

Egyéb gyakorlatok:
3x10 Invertált evezés
3x10 Evezés csigán 20kg (azt hiszem)
3x10 Lehúzás csigán 25kg (ezt is azt hiszem)

Edzés végén Sanyi tanácsára meg akartam csinálni az Adricsi 20 perces kis szösszenetét. Illetve meg is csináltam, csak arra nem gondoltam, hogy ennyire nem fogom bírni :-DD
Nem tudom leírjam-e hány kör ment a 20 perc alatt...
Lássuk először mit csináltam. Sanyi módosított picit a soron, így berakta a cleant az egykezes swing helyett:
5-5 clean @12
10 felhúzás @12
10 swing @12
5 guggolás @12
Nos, ebből ment nekem 5x. A guggolás brutál volt már a végén. A következő alkalommal kipróbálom a @8-cal, meglátjuk hogy megy.

Tegnap (szombaton), a régi lőtéren megtartották az 1.Szoboszlói Várjátékokat. Szerintem tök jól sikerült, bár a végét elrontotta, hogy a tűzoltóság nem adott engedélyt a tüzes nyilas bemutatóra, így a sötétben felállított néhány fáklya fényénél zajlott a várostorm, amit alig lehetett látni. Szerintem a résztvevők sem látták hogy ki kit püföl, de végül a király megszerezte a várat.
Bazsi ma is ki akar oda menni, mert hogy kardozni csak ott lehet :-D

Nincsenek megjegyzések: