2009. augusztus 12., szerda

Szerda

Ma délután jutottam ki a terembe, Sanyi hazajött, én meg gyorsan át. Tök jó hogy itt van az orrunk előtt ez a terem, legalább nem megy el idő az odautazással. Szeptembertől azonban hetente kétszer ismét Gabinál folytatom (juhhéééé!), csak nem privát, hanem csoportban. Az egy kicsit messzebb lesz, de késő délután remélem nem lesz túl sok gond a bemenetellel.
Ma úgy döntöttem, hogy előveszem ismét a @12-es nyomásokat. Szigorúan MP-t nyomok, nem akarok push presst, ezért 1-1 - remélem - szabályosan végrehajtott nyomást csináltam a körökben.

Bemelegítéshez 3 kör:
1 perc 8-as @8
10-10x halo @8

4 kör:
1-1 MP @12 (a 4. körben a bal nem ment, ezért nem csináltam többet)
5 guggolás @12
3x Húzódzkodás
5-5 Renegát evezés 8kg-val

Ez után lemértem az Adricsi szösszenetet. Azt a 20 percest, amivel a múltkor felsültem. Mondjuk kicsit fura volt a @8-cal felhúzni, meg swingelni, de nem akartam cserélgetni a súlyokat.
10 kör ment ebből:
5-5 clean @8
10 felhúzás @8
10 swing @8
5 guggolás @8
Maradt a végén 1'30". Lehet hogy ebbe még belefért volna egy, de már nem akartam erőlködni, így is elég volt :-)

Ezek után még volt kedvem egy kis ehhez-ahhoz:
3x25 csípőemelés
3x10 merevlábas felhúzás @16
2x10 combhajlító súly nélkül
1x8 combhajlító 10kg
3x10 álló farizom 25kg

Ja, meg még az is fontos, hogy amíg Réka aludt, csináltam megint egy bogyót. Meg kell jegyeznem, hogy elég sokat bénázok még közben, az elsőt is 4x bontottam vissza, meg a másodikat is nem is tudom hányszor...

Nincsenek megjegyzések: